Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-1376-3
EAN: 9788301213763
Liczba stron: 206
Format: 14.2x20.5cm
Cena detaliczna: 64,00 zł

54,74 zł

57,93 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

64,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

59,64 zł

62,83 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

73,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.
A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy?
Ze wstępu autorów
Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym.
prof. dr hab. Małgorzata Bombol
Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe.
dr Michał Jan Lutostański

Inni klienci sprawdzali również

37,95 zł 37,95 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Bestseller

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

30,98 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Rysowanie w 10 krokach. Manga - Chie Kutsuwada | mała okładka
-37 %

Rysowanie w 10 krokach. Manga

Chie Kutsuwada

28,35 zł 28,35 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Nostalgia - Adelina Zuzanna Julia | mała okładka
-41 %

Nostalgia

Adelina Zuzanna Julia

6.6 / 10 (9 ocen)

25,40 zł 24,67 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

32,59 zł 32,59 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

44,62 zł 54,90 zł (-18%) - najniższa cena 54,90 zł (-18%) - cena detaliczna

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-20 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,91 zł 27,09 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

38,88 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem