Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania:
co to jest produkt turystyczny i jak powstaje,
kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony,
w jaki sposób kalkulować jego cenę,
gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny,
jakie badania marketingowe warto prowadzić,
które strategie produktu turystycznego należy stosować.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów, a także osób pracujących w branży turystycznej oraz pracowników administracji samorządowej.
PWE
Produkt turystyczny Bogdan Włodarczyk, Kaczmarek Jacek, Stasiak Andrzej
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-208-1854-3 |
EAN: 9788320818543 |
Liczba stron: 464 |
Format: 162x237mm |
Cena detaliczna: 64,90 zł |
64,90 zł
Produkt niedostępny
64,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem