Encyklopedyczne podstawy marketingu - Tadeusz Wojciechowski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-748-8141-8
EAN: 9788374881418
Liczba stron: 334
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 63,60 zł

63,60 zł

Produkt niedostępny

63,60 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Inni klienci sprawdzali również

Po drugiej stronie kartki - Jodi Picoult | mała okładka
-26 %

Po drugiej stronie kartki

Jodi Picoult

7.2 / 10 (406 ocen)

28,27 zł 22,67 zł - najniższa cena 38,00 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Szkoła luster
 - Stachniak Ewa | mała okładka
-55 %

Szkoła luster

Ewa Stachniak

7.4 / 10 (162 ocen)

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Jeden, dwa, trzy, idziemy na party! - Miller Leanne, Miller Sara | mała okładka
-43 %

Jeden, dwa, trzy, idziemy na party!

Miller Leanne, Miller Sara

7.4 / 10 (5 ocen)

24,45 zł 24,45 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

47,43 zł 47,43 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna

24,01 zł 23,70 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem