Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.
Adam Marszałek
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji Weronika Madryas
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-801-9488-5 |
EAN: 9788380194885 |
Liczba stron: 221 |
Format: 16.0x22.5cm |
Cena detaliczna: 42,00 zł |
42,00 zł
Produkt niedostępny
42,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki tego autora
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem