Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców - Anna Jeleńska | okładka
Forum Doradców Podatkowych

Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców Anna Jeleńska

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-639-1349-6
EAN: 9788363913496
Liczba stron: 208
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 36,99 zł

36,99 zł 31,90 zł

Zamówienie wyślemy 2020-07-03

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

59,98 zł 31,90 zł

oszczędzasz: 28,08 zł
-46 %
Do koszyka
+
=

86,98 zł 59,39 zł

oszczędzasz: 27,59 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

76,98 zł 53,85 zł

oszczędzasz: 23,13 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

76,89 zł 55,84 zł

oszczędzasz: 21,05 zł
-27 %
Do koszyka

Opis

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.

Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze.

Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.