Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty - Teresa Taranko | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-8193-2
EAN: 9788326481932
Liczba stron: 270
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
- istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
- zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
- specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
- uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
- czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
- modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
- rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

Inni klienci sprawdzali również

Ogród księżycowy - Agnieszka Krawczyk | mała okładka
-28 %

Ogród księżycowy

Agnieszka Krawczyk

7.2 / 10 (545 ocen)

28,57 zł 23,82 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Uciekłem z getta - Carr John | mała okładka
-55 %

Uciekłem z getta

John Carr

8.0 / 10 (45 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Zaginiona - Lisa Gardner | mała okładka
-28 %

Zaginiona

Lisa Gardner

6.9 / 10 (937 ocen)

32,49 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Kilka dni z życia Alice
 - Moriarty Liane | mała okładka
-55 %

Kilka dni z życia Alice

Liane Moriarty

7.2 / 10 (782 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Podróż do świata zmysłów
 - Barbara Szczepanowicz | mała okładka
-34 %

Podróż do świata zmysłów

Barbara Szczepanowicz

39,59 zł 37,71 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Dziewczyna z zajęć malarstwa - Iga Daniszewska | mała okładka
-40 %

Dziewczyna z zajęć malarstwa

Iga Daniszewska

7.8 / 10 (322 ocen)

25,01 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

Płomienie - Daniela Krien | mała okładka
-41 %

Płomienie

Daniela Krien

7.0 / 10 (4 oceny)

26,28 zł 26,28 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

81,13 zł 80,17 zł - najniższa cena 139,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem