Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - Pilarczyk Bogna, Rogala Anna | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-810-2576-8
EAN: 9788381025768
Liczba stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 77,00 zł

77,00 zł

Produkt niedostępny

77,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmieniająca się dynamicznie rola komunikacji jest wynikiem oddziaływania wielu czynników i pojawiających się trendów, wśród których wiodące znaczenie mają: postępujące procesy globalizacji gospodarki, gwałtowny rozwój technologii informacyjnych i mediów społecznościowych, rosnące zapotrzebowanie na łatwy i szybki dostęp do informacji oraz umacniająca się pozycja rynkowa konsumentów.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
• procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
• uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
• narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
• wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
• dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).

Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Inni klienci sprawdzali również

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins | mała okładka
-31 %

Dziewczyna z pociągu

Paula Hawkins

6.5 / 10 (35736 ocen)

22,70 zł 23,81 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

33,05 zł 33,05 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

41,07 zł 39,84 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Świat na nowo - Barbara Wysoczańska | mała okładka
-43 %

Świat na nowo

Barbara Wysoczańska

7.9 / 10 (566 ocen)

27,30 zł 27,30 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

50,99 zł 50,99 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

Nowość

37,88 zł 37,88 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

54,74 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

44,62 zł 54,90 zł (-18%) - najniższa cena 54,90 zł (-18%) - cena detaliczna

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-20 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,91 zł 27,09 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

38,88 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem