Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - Pilarczyk Bogna, Rogala Anna | okładka
Oprawa: Koperta
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-810-2701-4
EAN: 9788381027014
Liczba stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 77,00 zł

53,30 zł

53,30 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

77,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

58,20 zł

58,20 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

86,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych kompetencji.
Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji.

W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
• procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
• uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
• narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
• wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
• dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).

Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Inni klienci sprawdzali również

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Irena Sendlerowa i łyżeczka życia - Gałko-Olejko Oliwia | mała okładka
-29 %

Irena Sendlerowa i łyżeczka życia

Gałko-Olejko Oliwia

5.5 / 10 (2 oceny)

20,59 zł 21,01 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

81,59 zł 81,59 zł - najniższa cena 119,99 zł - cena detaliczna

24,50 zł 24,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

47,59 zł 41,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Zimowy żołnierz. Zimny front. - Mackenzi Lee | mała okładka
-31 %

Zimowy żołnierz. Zimny front.

Mackenzi Lee

6.7 / 10 (21 ocen)

31,05 zł 31,05 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Tańczące ryby i inne szkice
 - Joanna Parczyńska, Bożenna Michalska-Parczyńska  | mała okładka
-34 %

Tańczące ryby i inne szkice

Joanna Parczyńska, Bożenna Michalska-Parczyńska

19,22 zł 19,22 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

99,90 zł 99,62 zł - najniższa cena 119,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem