Komunikacja marketingowa w architekturze - Rafał Janowicz | okładka
Oprawa: Oprawa twarda z obwolutą
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-615-8794-1
EAN: 9788361587941
Liczba stron: 190
Format: 170x255mm
Cena detaliczna: 36,80 zł

36,80 zł

Produkt niedostępny

36,80 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książkę Rafała Janowicza „Komunikacja marketingowa w architekturze” przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z „zaśmieceniem” licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących „efekt choinki”, ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której „zaśmiecenie” słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki.
Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej

Inni klienci sprawdzali również

9788375366631

Zaćmienie - Agnieszka Wolny-Hamkało | mała okładka
-40 %

Zaćmienie

Agnieszka Wolny-Hamkało

6.1 / 10 (58 ocen)

20,91 zł 21,82 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788324074914

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

9788366575479

Nic się nie dzieje - Nicolai Kathryn | mała okładka
-31 %

Nic się nie dzieje

Kathryn Nicolai

7.1 / 10 (160 ocen)

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324084845

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788324084937

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367071406

27,14 zł 28,91 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

9788383104386

68,93 zł 68,93 zł - najniższa cena 99,90 zł - cena detaliczna

9788324096480

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788381755238

40,46 zł 40,46 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788396734020

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem