Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii:
- co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?

Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu Paweł Kossecki
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-878-7036-2 |
EAN: 9788387870362 |
Liczba stron: 240 |
Format: 165x235mm |
Cena katalogowa: 48,01 zł |
48,01 zł 34,78 zł
Oszczędzasz 13,23 zł
-28 %
Dodaj do koszyka
Do koszyka

Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.