Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu - Paweł Kossecki | okładka
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi

Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu Paweł Kossecki

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-878-7036-2
EAN: 9788387870362
Liczba stron: 240
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 48,01 zł

48,01 zł 34,78 zł

Oszczędzasz 13,23 zł
-28 %
Zamówienie wyślemy 2021-03-09 Książki za 3,90 zł

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

71,00 zł 54,78 zł

oszczędzasz: 16,22 zł
-22 %
Do koszyka

Opis

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii:
- co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.