Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - Opracowanie zbiorowe | okładka
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków Opracowanie zbiorowe

Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2016-07-06

ISBN: 978-83-808-8078-8
EAN: 9788380880788
Liczba stron: 266
Format: 170x240mm
Cena katalogowa: 34,90 zł

34,90 zł 28,80 zł

Oszczędzasz 6,10 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2019-11-19 Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

84,80 zł 58,74 zł

oszczędzasz: 26,06 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

87,80 zł 60,54 zł

oszczędzasz: 27,26 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

37,89 zł 31,79 zł

oszczędzasz: 6,10 zł
-16 %
Do koszyka
+
=

44,89 zł 38,79 zł

oszczędzasz: 6,10 zł
-13 %
Do koszyka
+
=

84,80 zł 58,74 zł

oszczędzasz: 26,06 zł
-30 %
Do koszyka

Opis

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.