Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem - Maciej Tesławski | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-246-4776-7
EAN: 9788324647767
Liczba stron: 168
Format: 140x205mm
Cena detaliczna: 39,00 zł

39,00 zł

Produkt niedostępny

39,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.
Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!
Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji – na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!
Marek Staniszewski
CMO, Canal + Cyfrowy

Inni klienci sprawdzali również

18,68 zł 20,29 zł - najniższa cena 22,70 zł - cena detaliczna

23,21 zł 23,21 zł - najniższa cena 39,95 zł - cena detaliczna

PL: Tożsamości wyobrażona -  | mała okładka
-26 %

PL: Tożsamości wyobrażona

6.2 / 10 (6 ocen)

51,83 zł 43,19 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Stulecie detektywów - Jurgen Thorwald  | mała okładka
-32 %

Stulecie detektywów

Jürgen Thorwald

7.6 / 10 (1388 ocen)

37,33 zł 37,33 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 34,37 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Roman(s) - Piotr C. | mała okładka
-43 %

Roman(s)

Piotr C.

6.5 / 10 (496 ocen)

22,95 zł 22,95 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

88,39 zł 88,39 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna

Skrzywdzeni i poniżeni
 - Fiodor Dostojewski | mała okładka
-40 %

Skrzywdzeni i poniżeni

Fiodor Dostojewski

7.6 / 10 (473 ocen)

29,77 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Atrakcyjna mama. Sztuka poznawania siebie - Emilia Góźdź | mała okładka
-28 %

Atrakcyjna mama. Sztuka poznawania siebie

Emilia Góźdź

4.8 / 10 (5 ocen)

17,84 zł 14,87 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

Aktywni razem. Pomocnik pozytywnego rodzicielstwa - Ewa Świerżewska | mała okładka
-28 %

Aktywni razem. Pomocnik pozytywnego rodzicielstwa

Ewa Świerżewska

4.8 / 10 (6 ocen)

21,42 zł 17,85 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

27,51 zł 22,84 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Myśl jak oszust. Żeby nie dać się oszukać - Maria Konnikova | mała okładka
-43 %

Myśl jak oszust. Żeby nie dać się oszukać

Maria Konnikova

6.7 / 10 (56 ocen)

25,82 zł 28,41 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Żyj wystarczająco dobrze - Agnieszka Jucewicz, Grzegorz Sroczyński | mała okładka
-43 %

Żyj wystarczająco dobrze

Agnieszka Jucewicz, Grzegorz Sroczyński

7.2 / 10 (831 ocen)

22,95 zł 22,95 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Twój modowy notatnik - Adam Gutowski | mała okładka
-31 %

Twój modowy notatnik

Adam Gutowski

5.0 / 10 (11 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Przepisy na kaca - Hanna Szymanderska | mała okładka
-34 %

Przepisy na kaca

Hanna Szymanderska

8.0 / 10 (2 oceny)

16,41 zł 15,72 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Namiętności. Miłość - władza - ryzyko - Kolańczyk Alina | mała okładka
-43 %

Namiętności. Miłość - władza - ryzyko

Kolańczyk Alina

6.5 / 10 (4 oceny)

19,32 zł 19,32 zł - najniższa cena 33,90 zł - cena detaliczna

Przebieranki malowanki - Joanna Góźdź | mała okładka
-31 %

Przebieranki malowanki

Joanna Góźdź

20,70 zł 20,70 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem