Marketing nieruchomości - Łukasz Kruszewski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-635-6649-4
EAN: 9788363566494
Liczba stron: 144
Format: 16.4x23.4
Cena detaliczna: 45,00 zł

45,00 zł

Produkt niedostępny

45,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać."

W bardzo logiczny i uporządkowany sposób autor przechodzi od teorii przez praktykę do refleksji i dobrych wskazówek. Przedstawia wiele przykładów z własnego doświadczenia.

Koniecznie przeczytaj "Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie" i dowiedz się:
- czym są fundamenty "życia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi kręgosłup pracy z ofertą
- jak stworzyć plan sprzedaży opierając się na zasadach marketingowych
- na czym polega home staging oraz jak wielka jest siła promocyjnej fotografii nieruchomości,
- jak skutecznie wypromować się w nowych mediach
- dlaczego trzeba tworzyć wartości dla klienta, a nie tylko zaspakajać jego potrzeby
- na czym należy się koncentrować aby budować “samonapędzającą się sprzedaż”.

Książka adresowana jest do praktyków. Polecamy ją również tym którzy są o krok od kariery w nieruchomościach, potrzebują tylko zachęty do rozpoczęcie swojej drogi w home brandingu.

- - - - - - - -

Bardzo podoba mi się zwrócenie uwagi na rolę emocji w procesie zakupu nieruchomości. Wydawałoby się, patrząc na ten rynek, że to głównie parametry techniczne decydują o wyborze. Na szczęście emocje są tu chyba najważniejsze. W końcu kupujemy dom, a pojęcie domu jest związane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa się jeszcze dalej. Wprowadza metafizykę. (..) Uważam, że jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może nawet w ogóle. Z takim podejściem i rozumieniem marketingu nieruchomości nie spotkałem się.
Maciej Tesławski, strateg marketingowy, niezależny konsultant

Książka Łukasza Kruszewskiego przedstawia kluczowe elementy marketingu sprzedażowego mieszkań i domów, odnosząc się do najnowszych trendów rynkowych i zmieniającej się psychologii ludzkich zachowań. Od początku do końca, Łukasz w jasny i przejrzysty sposób omawia kwestie marketingu nieruchomości przekładając złożoną teorię behawioralną na praktyczne sytuacje i działania.
Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomości

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

48,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Paddington w zoo - Bond Michael | mała okładka
-32 %

Paddington w zoo

Michael Bond

9.2 / 10 (6 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

W hołdzie Katalonii
 - George Orwell | mała okładka
-31 %

W hołdzie Katalonii

George Orwell

7.2 / 10 (344 ocen)

24,14 zł 24,70 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

17,62 zł 17,62 zł - najniższa cena 30,92 zł - cena detaliczna

14,96 zł 16,01 zł - najniższa cena 22,63 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem