Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych Perspektywa sprzedawcy i konsumenta - Bryła Paweł | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-796-9435-8
EAN: 9788379694358
Liczba stron: 442
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 41,90 zł

41,90 zł

Produkt niedostępny

41,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.

Inni klienci sprawdzali również

9788324043446

Dzielnica występku - Mario Vargas Llosa | mała okładka
-32 %

Dzielnica występku

Mario Vargas Llosa

6.4 / 10 (412 ocen)

28,99 zł 28,99 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

9788365781635

Słup ognia - Ken Follett | mała okładka
-31 %

Słup ognia

Ken Follett

7.9 / 10 (99 ocen)

34,43 zł 36,09 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788374808910

26,91 zł 26,91 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

977004448818809

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

9788381724340

Pensjonat na wrzosowisku - Anna Łajkowska | mała okładka
-43 %

Pensjonat na wrzosowisku

Anna Łajkowska

6.1 / 10 (397 ocen)

19,92 zł 19,92 zł - najniższa cena 34,95 zł - cena detaliczna

9788324074891

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324063352

25,79 zł 25,79 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

9788381788380

Angry Goddess. Gods of Law. Tom 2
 - Julia Brylewska | mała okładka
-41 %

Angry Goddess. Gods of Law. Tom 2

Julia Brylewska

26,65 zł 26,65 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788382106954

29,44 zł 29,54 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788367513197

Puste jest piekło
 - Elly Griffiths | mała okładka
-28 %

Puste jest piekło

Elly Griffiths

7.0 / 10 (188 ocen)

32,49 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem