Marketing relacji Teoria i praktyka - Maciej Mitręga | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: czwarte
ISBN: 978-83-810-2680-2
EAN: 9788381026802
Liczba stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 49,00 zł

35,73 zł

33,94 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-06
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

40,63 zł

38,84 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

58,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.


(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.
Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer


(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej

Inni klienci sprawdzali również

57,24 zł 56,07 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 23,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 32,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

41,39 zł 40,22 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

7,30 zł 6,94 zł - najniższa cena 11,62 zł - cena detaliczna

9,06 zł 8,67 zł - najniższa cena 14,36 zł - cena detaliczna

36,21 zł 34,66 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,84 zł 28,57 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem