Podręcznik zawiera:
wprowadzenie w zasady marketingu,
charakterystykę rynku usług turystycznych,
omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
przegląd metod działań marketingowych.
Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.
Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
WSiP
Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14 Technik obsługi turystycznej. Szkoła ponadgimnazjalna Renata Tylińska
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-021-4768-5 |
EAN: 9788302147685 |
Liczba stron: 280 |
Format: 17.0x24.5cm |
Cena detaliczna: 51,00 zł |
49,88 zł
49,88 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
51,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem