Młodzi nabywcy na e-zakupach - Gracz Leszek, Ostrowska Izabela | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-748-8181-4
EAN: 9788374881814
Liczba stron: 272
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 58,80 zł

58,80 zł

Produkt niedostępny

58,80 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.

Inni klienci sprawdzali również

Przezroczystość - Marek Bieńczyk | mała okładka
-40 %

Przezroczystość

Marek Bieńczyk

7.0 / 10 (29 ocen)

20,85 zł 20,85 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Paddington w zoo - Bond Michael | mała okładka
-32 %

Paddington w zoo

Michael Bond

9.2 / 10 (6 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Ćma - Piotr Górski | mała okładka
-40 %

Ćma

Piotr Górski

7.5 / 10 (170 ocen)

24,46 zł 25,36 zł - najniższa cena 40,99 zł - cena detaliczna

Krew na placu lalek
 - Krzysztof Kotowski | mała okładka
-31 %

Krew na placu lalek

Krzysztof Kotowski

7.4 / 10 (550 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

30,92 zł 30,92 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

28,49 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

29,77 zł 31,50 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

W sieci. Jak sieci społeczne kształtują nasze życie - Christakis Nicholas A., Fowler James H. | mała okładka
-43 %

W sieci. Jak sieci społeczne kształtują nasze życie

Christakis Nicholas A., Fowler James H.

5.8 / 10 (11 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Kolonizacja nauki i świata przez kapitał - Jacek Tittenbrun | mała okładka
-33 %

Kolonizacja nauki i świata przez kapitał

Jacek Tittenbrun

6.0 / 10 (1 ocena)

26,28 zł 26,28 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Z zagadnień psychologii społecznej - Stanisław Ossowski | mała okładka
-16 %

Z zagadnień psychologii społecznej

Stanisław Ossowski

6.3 / 10 (3 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

O osobliwościach nauk społecznych - Stanisław Ossowski | mała okładka
-16 %

O osobliwościach nauk społecznych

Stanisław Ossowski

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Historia myśli socjologicznej Wydanie nowe - Jerzy Szacki | mała okładka

Historia myśli socjologicznej Wydanie nowe

Jerzy Szacki

6.3 / 10 (112 ocen)

91,51 zł 91,51 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem