Czym jest moda i jakie ma współcześnie znaczenie? Powyższe pytanie stanowiło bezpośrednią inspirację dla powstania książki. Autorka przyjęła interdyscyplinarną perspektywę badawczą, odwołując się do dorobku wielu dyscyplin naukowych – od wzornictwa po socjologię – co pozwala na rozpatrzenie wieloaspektowej natury mody. Będąc jednocześnie naukowcem, projektantem i pedagogiem, autorka konfrontuje obserwacje i działania twórcze ze zmieniającą się w czasie świadomością współczesności studentów, a pochodną tego dialogu jest przyjęta retoryczna forma wywodu, w tym pytania skierowane do czytelnika. Celem takiego rozwiązania jest skłonienie odbiorcy do refleksji nad dyskutowanymi zagadnieniami, ponieważ nie zawsze jesteśmy skłonni doceniać rolę mody i wpływ, jaki na nas wywiera. Może dlatego, że paradoksalnie znaczy dla nas zbyt wiele? Moda, będąc zjawiskiem wielowątkowym i wieloznacznym, jest także istotnym elementem kontaktów międzyludzkich, bo manipulując nią, możemy powiedzieć o sobie wszystko…albo nic.
Wydawnictwo Naukowe UAM
Moda po modzie. Studium mody współczesnej Malgorzata Garda
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-232-3518-7 |
EAN: 9788323235187 |
Tytuł oryginalny: Moda po modzie. Studium mody współczesnej |
Liczba stron: 184 |
Cena detaliczna: 37,00 zł |
37,00 zł
Produkt niedostępny
37,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem