Odkoduj pułapki myślenia w biznesie Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów -  | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
ISBN: 9788382314403
EAN: 9788382314403
Tytuł oryginalny: Decoded: The Science Behind Why We Buy
Liczba stron: 368
Format: 15.8x23.3cm
Cena detaliczna: 74,90 zł
Tłumaczenie: Anita Doroba

56,49 zł

57,04 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-20
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

101,28 zł

104,63 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

144,89 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

61,39 zł

61,94 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

84,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.
Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka. — Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society
Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami. — Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB
Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.

Inni klienci sprawdzali również

26,15 zł 26,15 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

34,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Mengele - John Ware, Gerald Posner | mała okładka
-30 %

Mengele

John Ware, Gerald Posner

7.1 / 10 (318 ocen)

34,93 zł 29,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Dziewięcioro nieznajomych - Liane Moriarty | mała okładka
-30 %

Dziewięcioro nieznajomych

Liane Moriarty

6.1 / 10 (1193 ocen)

31,43 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

34,37 zł 32,71 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Gorąca gwiazdka. Niegrzeczne opowieści - praca zbiorowa | mała okładka
-20 %

Gorąca gwiazdka. Niegrzeczne opowieści

praca zbiorowa

6.3 / 10 (350 ocen)

32,19 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Rok pełen inspiracji - Brett Regina | mała okładka
-31 %

Rok pełen inspiracji

Regina Brett

7.9 / 10 (42 ocen)

27,60 zł 27,60 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

17,99 zł 26,99 zł (-33%) - najniższa cena 39,99 zł (-55%) - cena detaliczna

28,44 zł 29,27 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem