Opowieści w marketingu - Jacek Szlak | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-635-6648-7
EAN: 9788363566487
Liczba stron: 204
Format: 16.0x23.4
Cena detaliczna: 37,00 zł

37,00 zł

Produkt niedostępny

37,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe?

„Opowieści w marketingu” to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.

Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy.
Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy.

Po przeczytaniu „Opowieści w marketingu” dowiesz się:
- jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing,
- jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści,
- czy reklama natywna ma sens,
- czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów,
- dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w „kozi róg”.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Sherlock Holmes. Dookoła świata -  | mała okładka
-43 %

Sherlock Holmes. Dookoła świata

8.0 / 10 (29 ocen)

22,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

32,99 zł 32,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 38,97 zł (-20%) - najniższa cena 44,90 zł (-31%) - cena detaliczna

24,45 zł 24,45 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 9,00 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Rat Queens. Tom 8. Boski dylemat - Ryan Ferrier, Marco Lesko, Priscilla Petraites  | mała okładka
-29 %

Rat Queens. Tom 8. Boski dylemat

Ryan Ferrier, Marco Lesko, Priscilla Petraites

40,57 zł 38,61 zł - najniższa cena 56,90 zł - cena detaliczna

Dźwięki samotności
 - Marta Kulesza | mała okładka
-43 %

Dźwięki samotności

Marta Kulesza

6.8 / 10 (5 ocen)

25,82 zł 25,82 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Nowość

22,66 zł 23,41 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem