Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.
eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej Tom 1 Kwalifikacja A.27 Technikum Małgorzata Pańczyk
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-651-4926-8 |
EAN: 9788365149268 |
Liczba stron: 236 |
Format: 165x235mm |
Cena detaliczna: 27,00 zł |
27,00 zł
Produkt niedostępny
27,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem