Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji.
Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki.
Książka pokazuje, jak:
• przygotować się do współpracy z agencją PR;
• zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
• rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
• z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
• wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
• budować i chronić reputację dzięki public relations;
• dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
Słowa i Myśli
Po co jest PR? Łukasz Zając
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-635-6697-5 |
EAN: 9788363566975 |
Liczba stron: 120 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 34,00 zł |
34,00 zł
Produkt niedostępny
34,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem