Podstawy marketingu -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-2037-9
EAN: 9788320820379
Liczba stron: 294
Format: 162x237mm
Cena detaliczna: 59,90 zł

59,90 zł

Produkt niedostępny

59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

Przyjaciel człowieka
 - Andrzej Pilipiuk | mała okładka
-31 %

Przyjaciel człowieka

Andrzej Pilipiuk

6.9 / 10 (881 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Do syta - Michał Cichy | mała okładka
-55 %

Do syta

Michał Cichy

6.5 / 10 (42 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

26,77 zł 26,77 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Przyjaciel Północy - Ilona Wiśniewska | mała okładka
-38 %

Przyjaciel Północy

Ilona Wiśniewska

7.5 / 10 (77 ocen)

27,90 zł 27,90 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

37,18 zł 37,18 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Koniec Jedi. Tom 3. Star Wars. Wielka Republika
 - Scott Cavan, Charles Soule  | mała okładka
-22 %

Koniec Jedi. Tom 3. Star Wars. Wielka Republika

Scott Cavan, Charles Soule

46,60 zł 38,21 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

The Wedding Date. Randka w ciemno
 - Jasmine Guillory | mała okładka
-43 %

The Wedding Date. Randka w ciemno

Jasmine Guillory

6.4 / 10 (105 ocen)

28,44 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Nowość

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem