Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.
Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.

Słowa i Myśli
Promocja marki Poradnik dobrych praktyk Robert Stępowski
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-635-6633-3 |
EAN: 9788363566333 |
Liczba stron: 240 |
Format: 165x235mm |
Cena katalogowa: 38,00 zł |
38,00 zł 25,24 zł
Produkt niedostępny
Powiadom mnie
Powiadom
Ebook na
Kup ebooka
Kup ebooka
Opis
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.