Within the area of media studies the radio seems relatively neglected. It is television, Internet and its applications, or even the press, though declining but still important, that the gather much more attention. The radio - despite its wide reach and new Internet forms - appears to be secondary medium; accompanying to daily activites, but second to television. Nonetheless it is fascinating in its metamorphoses. This monograph although originates from social and human sciences is of interdisciplinary character. It introduces terminology, concepts and methods both from sociology, media and cultural studies, anthropology. The book includes a number of papers that regard content analysis, radio program structure, its functioning, actions and perception. They are usesful in many ways: as an opportunity to exchange experience on the international level and as a contribution to debate over radio practice.
UMCS
Radio Community Challenges Aesthetics
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-778-4321-5 |
EAN: 9788377843215 |
Liczba stron: 306 |
Format: 17.0x24.0cm |
Cena detaliczna: 35,70 zł |
32,46 zł
25,58 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
35,70 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem