Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki - Katarzyna Sanak-Kosmowska | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-10-03

ISBN: 978-83-802-2031-7
EAN: 9788380220317
Liczba stron: 272
Format: 15.9x23.0cm
Cena detaliczna: 52,00 zł

52,00 zł

Produkt niedostępny

52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek.


„Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.”
Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

„Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.”
Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

O autorze:

Katarzyna Sanak-Kosmowska - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, American Marketing Association oraz stowarzyszenia Rzecznicy Nauki.

Inni klienci sprawdzali również

9788324069828

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788366338364

Shuttergirl  - CD Reiss | mała okładka
-31 %

Shuttergirl

CD Reiss

6.3 / 10 (299 ocen)

25,46 zł 25,46 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

9788381258470

TRZYNAŚCIE - Steve Cavanagh | mała okładka
-31 %

TRZYNAŚCIE

Steve Cavanagh

7.7 / 10 (1019 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788379645381

SybirPunk Vol 1 - Michał Gołkowski | mała okładka
-31 %

SybirPunk Vol 1

Michał Gołkowski

7.5 / 10 (1007 ocen)

30,98 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788366575998

Czy to puszcza bąki?
 -  | mała okładka
-31 %

Czy to puszcza bąki?

8.3 / 10 (9 ocen)

20,70 zł 20,70 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

9788324076611

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367353007

37,95 zł 37,95 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

9788324044429

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788379648658

44,78 zł 44,78 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

9788324063307

54,39 zł 54,39 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788375451313

41,18 zł 34,32 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301151621

74,72 zł 74,72 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

9788301148676

Komunikacja językowa w internecie - Jan Grzenia | mała okładka
-16 %

Komunikacja językowa w internecie

Jan Grzenia

6.2 / 10 (19 ocen)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788363804268

35,58 zł 35,58 zł - najniższa cena 57,00 zł - cena detaliczna

9788363434373

21,39 zł 21,39 zł - najniższa cena 30,00 zł - cena detaliczna

9788301143008

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

9788320427813

39,00 zł 39,00 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788365155573

32,09 zł 32,09 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

9788323343172

Facebook Oblicza i dylematy -  | mała okładka
-27 %

Facebook Oblicza i dylematy

8.0 / 10 (1 ocena)

29,14 zł 39,90 zł (-26%) - najniższa cena 39,90 zł (-26%) - cena detaliczna

9788365155863

24,94 zł 24,94 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem