Skuteczny e-mail marketing - Artur Maciorowski | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-778-8412-6
EAN: 9788377884126
Liczba stron: 152
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 39,90 zł

39,90 zł

Produkt niedostępny

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię, aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw, by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych, a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę! Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty!
Dzięki poradnikowi:
- poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych, dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy
- dowiesz się, jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internatutów do podania adresu e-mail
- poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów, dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać naczęstszych błędów
- znajdziesz przepis na skuteczny landing page, który pomoże ci rozbudować bazę
- zrozumiesz, jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A/B
Informacje o autorze:
Artur Maciorowski - konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu. Od 16 lat w branży internetowej. Właściwiel firmy doradczo-szkoleniowej eCode i redaktor prowadzący magazynu Online Marketing Polska.

Inni klienci sprawdzali również

Antoś i jeszcze ktoś - Tomasz Jastrun | mała okładka
-38 %

Antoś i jeszcze ktoś

Tomasz Jastrun

7.1 / 10 (10 ocen)

18,49 zł 18,49 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Dziewięcioro nieznajomych - Liane Moriarty | mała okładka
-32 %

Dziewięcioro nieznajomych

Liane Moriarty

6.1 / 10 (1193 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

32,36 zł 31,86 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

37,89 zł 34,37 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 26,99 zł (-24%) - najniższa cena 44,99 zł (-54%) - cena detaliczna

Początek. Sztejer
 - Robert Foryś | mała okładka
-25 %

Początek. Sztejer

Robert Foryś

7.2 / 10 (28 ocen)

37,38 zł 37,38 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Mister Mecenas
 - Małgorzata Lisińska | mała okładka
-37 %

Mister Mecenas

Małgorzata Lisińska

7.3 / 10 (277 ocen)

28,35 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

30,42 zł 30,98 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem