Sprzedaż marketing biznes Reguły i realia - Zbigniew Berent | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-794-2391-0
EAN: 9788379423910
Liczba stron: 458
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 44,00 zł

44,00 zł

Produkt niedostępny

44,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.

Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca – urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych.
Sylwia Mokrysz – Zarząd firmy MOKATE S.A.

Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia.
Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej pracy.
Zbigniew Lindner, przedsiębiorca, właściciel firmy ZPD „LINDNER”-Wągrowiec

Bardzo dobra i ciekawa pozycja, doskonałe abecadło teorii i praktyki.
Iwo Dessoulavy – przedsiębiorca

W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest wyjątkowa, bo wyjątkowa jest też osobowość autora. Autor podaje konkretne metody i narzędzia do uprawiania pięknego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako ciekawą lekturę dla każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy średniej. Dla każdego okaże się na pewno pomocna w rozwijaniu swoich umiejętności.
Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

9788381951005

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324078868

Wham! George i ja - Ridgeley Andrew | mała okładka
-55 %

Wham! George i ja

Andrew Ridgeley

7.3 / 10 (66 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324072712

Sekretna mowa kamieni - Parenti Chiara | mała okładka
-32 %

Sekretna mowa kamieni

Chiara Parenti

8.0 / 10 (88 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788366644120

Dzień sznura. Opowieść rewolucyjna o dawnej Warszawie - Adam Podlewski | mała okładka
-43 %

Dzień sznura. Opowieść rewolucyjna o dawnej Warszawie

Adam Podlewski

5.7 / 10 (22 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324064793

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

9788366219601

28,87 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788382304282

Cudzy kraj - Leila Slimani | mała okładka
-41 %

Cudzy kraj

Leila Slimani

7.1 / 10 (56 ocen)

27,46 zł 27,46 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

9788367616614

Ludzie z mgły
 - Izabela Janiszewska | mała okładka
-41 %

Ludzie z mgły

Izabela Janiszewska

7.5 / 10 (1969 ocen)

29,61 zł 29,61 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788383170701

Jezioro Garda. 158 km tras, przysmaków i ciekawostek - Renata Pawłowska | mała okładka
-41 %

Jezioro Garda. 158 km tras, przysmaków i ciekawostek

Renata Pawłowska

7.2 / 10 (5 ocen)

46,83 zł 46,83 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788324089390

Nowość

60,99 zł 60,99 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem