Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku Bogusław Nierenberg
Oprawa twarda |
Wydanie: 1 |
ISBN: 9788301232344 |
EAN: 9788301232344 |
Liczba stron: 436 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 139,00 zł |
116,69 zł
116,69 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
139,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem