The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris - Zontek Zbigniew | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2354-7
EAN: 9788320823547
Liczba stron: 148
Cena detaliczna: 39,90 zł

39,90 zł

Produkt niedostępny

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

The monograph discusses an overview of issues related to an empirical analysis of the determinants of innovation management in tourism enterprises. From among the determinants of innovation, particular attention is paid here to: anthropogenic determinants of innovation – the role of people and their creativity, cooperation and partnership – coopetition and tourism clusters, and conditions for the division of roles on the market – the role of efficient relations with customers and demand approach to the development of innovation in tourism. The element linking these conditions and simultaneously increasing their aptitude is knowledge, and its transfer within the framework of the innovative environment.

The results presented in this monograph derive from research conducted in Poland among tourism enterprises. The research has allowed identification of the most important actions, which have a significant impact on the innovation of tourism enterprises. On the basis of analysis of secondary sources, new primary research, a catalogue of the activities these entities must undertake was developed. These activities apply to both innovators and to the final recipients of innovative solutions (open innovation). Creating innovation in tourism should result from the implementation of public sector activities, both at the local, regional and national level, the private sector and the sector of supporting institutions, including: universities, research and development units, advisory centres, guarantee funds, business incubators, and also technology transfer centres, local associations and organizations. However, cooperation between individual entities in these sectors is also important.

In modern society, oriented to the development of new information techniques, innovations have more and more utility in creating preferences in the tourism market. Innovation implies new solutions to problems of tourism services and issues, which involve a change of actual state, and it has an important part to play in the development of some fields of the tourism business. This monograph is intended for tourism industry entrepreneurs, students of management and tourism faculties. and all those interested in innovations.


We współczesnym społeczeństwie, nastawionym na rozwój nowoczesnych technik informacyjnych, coraz większe znaczenie w kształtowaniu preferencji na rynku turystycznym mają innowacje. Monografia ma na celu analizę i empiryczną weryfikację uwarunkowań zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach turystycznych. Szczególną uwagę zwrócono na znaczącą rolę: zasobów ludzkich i ich kreatywności w podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstwa, uwarunkowań współpracy, w tym koopetycji oraz klastrów turystycznych, a także uwarunkowań podziału ról na rynku. Elementem spajającym te uwarunkowania i podnoszącym ich użyteczność jest wiedza i jej transfer w ramach środowiska innowacyjnego.

W monografii przedstawione zostały wyniki badań, którymi zostały objęte polskie przedsiębiorstwa turystyczne. Na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz przeprowadzonych badań pierwotnych opracowany został katalog działań koniecznych do podjęcia przez poszczególne podmioty kreujące usługi turystyczne i wspierające ich rozwój. Działania te dotyczą zarówno twórców innowacji, jak i finalnych odbiorców rozwiązań innowacyjnych (open innovation). Kreowanie innowacji w turystyce powinno być efektem realizacji działań sektora publicznego, zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i krajowym, sektora prywatnego oraz sektora instytucji wspomagających, obejmujących: szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe, ośrodki doradcze, fundusze poręczeń, inkubatory przedsiębiorczości, a także centra transferu technologii, lokalne stowarzyszenia i organizacje. Z drugiej strony istotna jest również współpraca poszczególnych podmiotów tych sektorów.

Inni klienci sprawdzali również

27,95 zł 26,89 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Jak Unix tworzył historię - Kernighan Brian W. | mała okładka
-24 %

Jak Unix tworzył historię

Kernighan Brian W.

7.9 / 10 (15 ocen)

37,12 zł 29,42 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Nie wierzcie jej - Jane Heafield | mała okładka
-38 %

Nie wierzcie jej

Jane Heafield

6.1 / 10 (178 ocen)

27,69 zł 26,80 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Wybór opowiadań - Edgar Allan Poe | mała okładka
-31 %

Wybór opowiadań

Edgar Allan Poe

7.4 / 10 (31 ocen)

48,23 zł 48,23 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

71,99 zł 71,99 zł - najniższa cena 119,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

29,23 zł 29,23 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

28,87 zł 28,53 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

25,86 zł 25,86 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Język rosyjski w sferze biznesu - Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic | mała okładka

Język rosyjski w sferze biznesu

Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

32,74 zł 32,74 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr - Grzegorz Lissowski | mała okładka
-24 %

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr

Grzegorz Lissowski

38,25 zł 35,78 zł - najniższa cena 50,40 zł - cena detaliczna

34,27 zł 32,55 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

Szkice z makroekonomii - Marian Noga | mała okładka
-27 %

Szkice z makroekonomii

Marian Noga

35,73 zł 33,94 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

15,34 zł 15,39 zł - najniższa cena 25,20 zł - cena detaliczna

27,78 zł 27,78 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

41,03 zł 40,28 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

38,48 zł 30,45 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem