Tworzenie doświadczeń klientów - Dziewa Lucyna, Urbański Artur | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-283-6695-4
EAN: 9788328366954
Liczba stron: 240
Format: 240x190mm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt.

Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.

Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom.

O autorach
Artur Urbański jest ekspertem z obszaru transformacji cyfrowej i doświadczenia klienta i wiceprezesem ds. doradztwa w Hycom. Był założycielem AMG.net – lidera konsultingu cyfrowego w Polsce pierwszej dekady XXI w. Ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa i projektowania pozwoliło mu dogłębnie zrozumieć działanie firm i realizować znaczące rozwiązania w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Współpracował z setkami organizacji, z których dwadzieścia jest na liście Fortune Global 500, jak Sony, Dell, P&G, Deutsche Telekom, Orange. Współtworzył pierwsze aplikacje mBanku, był konsultantem odpowiedzialnym za doświadczenia klienta w najbardziej złożonych transformacjach cyfrowych w Polsce - firm Orange, Plus i Śnieżka. Prowadzi wykłady na konferencjach dotyczących CX i transformacji cyfrowej oraz współpracuje z uczelniami. W wolnym czasie gra na gitarze basowej i fotografuje.

Lucyna Dziewa jest ekspertką z zakresu doświadczeń klienta. Pełni funkcję dyrektora działu doradztwa w Hycom. Przez wiele lat prowadziła projekty cyfrowe w Orange, później pełniła funkcję szefowej działu user experience, będąc odpowiedzialną za omnikanałowe doświadczenia w transformacji cyfrowej firmy. Była wiodącą konsultantką w klientocentrycznej transformacji firmy energetycznej Fortum, a także prowadziła wiele klientocentrycznych projektów dla największych firm w Polsce. Z pasją zajmuje się zagadnieniami doświadczeń klienta i cyfrowej kultury. Nieustannie poznaje i tworzy nowe sposoby pracy po to, by śledzić potrzeby konsumentów i je zaspakajać przy użyciu cyfrowych technologii. Uwielbia sięgać po nową wiedzę, poznawać wszystko, co niestandardowe, biegać i podróżować w najdalsze krańce świata.

Inni klienci sprawdzali również

Poniewczasie - Wit Szostak | mała okładka
-31 %

Poniewczasie

Wit Szostak

7.5 / 10 (88 ocen)

31,05 zł 31,05 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

61,80 zł 61,80 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

36,99 zł 36,99 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Grand Blue. Tom 16
 - Kenji Inoue, Kimitake Yoshioka  | mała okładka

Grand Blue. Tom 16

Kenji Inoue, Kimitake Yoshioka

22,41 zł 22,41 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna

16,64 zł 17,31 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

31,50 zł 47,59 zł (-33%) - najniższa cena 69,99 zł (-54%) - cena detaliczna

Bestseller

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

45,42 zł 45,42 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem