Wskaźniki marketingowe -  | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-664-0284-3
EAN: 9788366402843
Liczba stron: 672
Cena detaliczna: 109,00 zł

81,77 zł

81,77 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

109,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-06
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

86,67 zł

86,67 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

118,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
Prof. dr hab. Krzysztof Obłój
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie.
Prof. Henryk Sterniczuk
University of New Brunswick, Kanada

Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.
Barbara Pałdyna
Marketing Manager

Inni klienci sprawdzali również

49,99 zł 48,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Weź z nią zatańcz
 - Zawada Filip | mała okładka
-32 %

Weź z nią zatańcz

Filip Zawada

6.7 / 10 (75 ocen)

33,99 zł 7,00 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Małe przyjemności - Chambers Claire | mała okładka
-55 %

Małe przyjemności

Clare Chambers

7.0 / 10 (158 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,80 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Agony
 - Klaudia Kupiec | mała okładka
-37 %

Agony

Klaudia Kupiec

8.0 / 10 (44 ocen)

31,50 zł 29,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Anioł Pitou
 - Aleksander Dumas | mała okładka
-40 %

Anioł Pitou

Aleksander Dumas

6.9 / 10 (142 ocen)

41,72 zł 39,84 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

49,97 zł 49,97 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem