PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

PYTANIA O ZAMÓWIENIA

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Zamówienia można składać samodzielnie przez naszą stronę internetową www.znak.com.pl
lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 75.

 

Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00, aby pomóc w realizacji zamówień i odpowiedzieć na wszelkie pytania

STATUS ZAMÓWIENIA
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o przewidywanym terminie wysyłki. Gdy przesyłka zostanie nadana, prześlemy numer do jej śledzenia.

Aktualny status zamówienia mogą Państwo sprawdzić w historii zamówień na swoim koncie.

ANULACJA ZAMÓWIENIA
Jeśli zamówienie nie przeszło jeszcze do etapu realizacji, możliwa jest jego anulacja. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 75 lub e-mailowo na adres: [email protected].
BRAK POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA
W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel. 12 324 97 75

INNE PYTANIA

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu. Można skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 12 234 97 75.

Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.