Badania rynku, zrób to sam - Paul N. Hague, Peter Jackson  | okładka
wydawnictwo 3

Badania rynku, zrób to sam Paul N. Hague, Peter Jackson

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 83-7006-368-3
Opracowanie graficzne: Mirosław Krzyszkowski
Tytuł oryginalny: Do Your Own Market Research
Liczba stron: 272
Wydawnictwo: wydawnictwo 3
Tłumaczenie: Grażyna Skoczylas

126,65 zł

Produkt niedostępny

Opis

Podstawowy przewodnik w dziedzinie badania rynku. Czytelnik dowie się z niej, jak zaplanować badania rynku, jak dokonać ich,nie opuszczając biura, jak prowadzić badania ”terenowe”, organizować badania ”prowokowane”, projektować ankiety, dokonywać wywiadów przez telefon, przeprowadzać badania przy użyciu poczty itd., wreszcie - jak analizować uzyskane dane.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.