Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data - Grzegorz Błażewicz | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8741-5
EAN: 9788301187415
Liczba stron: 186
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
· zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
· dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
· automatyzacji procesów,
· usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę?
-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
po technologiach Marketing Automation.
-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
O AUTORZE:
Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Inni klienci sprawdzali również

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Dzielnica występku - Mario Vargas Llosa | mała okładka
-32 %

Dzielnica występku

Mario Vargas Llosa

6.4 / 10 (412 ocen)

28,99 zł 28,99 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Wilcze Leże - Andrzej Pilipiuk | mała okładka
-31 %

Wilcze Leże

Andrzej Pilipiuk

7.1 / 10 (1439 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Alannah. Bracia Slater. Tom 5.5 -  L.A. Casey | mała okładka
-31 %

Alannah. Bracia Slater. Tom 5.5

L.A. Casey

7.5 / 10 (663 ocen)

20,63 zł 17,68 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Wojenne siostry - Agata Puścikowska  | mała okładka
-55 %

Wojenne siostry

Agata Puścikowska

7.2 / 10 (115 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Legendarne kradzieże. Na tropie największych złodziei w historii świata
 - Mariño Soledad Romero, Blasco Julio Antonio | mała okładka
-55 %

Legendarne kradzieże. Na tropie największych złodziei w historii świata

Soledad Romero Mariño, Julio Antonio Blasco

8.1 / 10 (14 ocen)

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

37,89 zł 37,89 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

33,63 zł 31,05 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

99,99 zł 99,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

Marketing Automation Revolution  Using the potential of Big Data - Grzegorz Błażewicz | mała okładka
-21 %

Marketing Automation Revolution Using the potential of Big Data

Grzegorz Błażewicz

7.3 / 10 (6 ocen)

62,68 zł 66,33 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

54,74 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

54,74 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

54,74 zł 57,76 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem