Marketing Automation W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji - Grzegorz Błażewicz | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-1837-9
EAN: 9788301218379
Liczba stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

57,93 zł

57,93 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-22
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

62,83 zł

62,83 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

78,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości. Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną. Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI). Autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

Inni klienci sprawdzali również

9788324041213

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788379247233

Mark Webber. Moja Formuła 1 - Mark Webber | mała okładka
-21 %

Mark Webber. Moja Formuła 1

Mark Webber

7.5 / 10 (233 ocen)

31,44 zł 26,21 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324075805

67,99 zł 67,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

9788324093137

Piastunka róż
 - Michalak Katarzyna | mała okładka
-55 %

Piastunka róż

Katarzyna Michalak

7.3 / 10 (222 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788382951974

Wikingowie. Zew Odyna - Sara Weber | mała okładka
-43 %

Wikingowie. Zew Odyna

Sara Weber

5.7 / 10 (82 ocen)

23,94 zł 23,94 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

9788383204840

Fury - Amelia Sowińska | mała okładka
-37 %

Fury

Amelia Sowińska

7.6 / 10 (145 ocen)

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

9788324092437

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788382312256

Kreatywne rodzicielstwo
 - Eyal Doron | mała okładka
-19 %

Kreatywne rodzicielstwo

Eyal Doron

10.0 / 10 (1 ocena)

44,51 zł 39,15 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788367944007

49,32 zł 49,32 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

9788383540276

28,16 zł 28,18 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

9788301195113

Marketing Automation Revolution  Using the potential of Big Data - Grzegorz Błażewicz | mała okładka
-16 %

Marketing Automation Revolution Using the potential of Big Data

Grzegorz Błażewicz

7.3 / 10 (6 ocen)

66,33 zł 66,33 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

9788301217983

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301222222

57,76 zł 57,76 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem