Komunikacja marketingowa


Wiktor Jan W.

Komunikacja marketingowa

Oprawa miękka
Liczba stron: 376
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 46,09

Do koszyka
oszczędzasz: 12,91

Zamówienie wyślemy 2017-07-31

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 66,39
Do koszyka
oszczędzasz: 29,51
+ =
Cena pakietu:
93,90 65,29
Do koszyka
oszczędzasz: 28,61
+ + =
Cena pakietu:
130,80 83,43
Do koszyka
oszczędzasz: 47,37
1/3

 

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.
Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...