Komunikacja marketingowa


Wiktor Jan W.

Komunikacja marketingowa

Oprawa miękka
Liczba stron: 376
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 40,88

Do koszyka
oszczędzasz: 18,12

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-01-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 61,18
Do koszyka
oszczędzasz: 34,72
+ =
Cena pakietu:
93,90 60,08
Do koszyka
oszczędzasz: 33,82
+ + =
Cena pakietu:
130,80 78,22
Do koszyka
oszczędzasz: 52,58
1/3

 

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.
Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...