Reklama w społeczeństwie informacyjnym Bibliografia 110 artykułów -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-897-0117-6
EAN: 9788389701176
Liczba stron: 128
Format: 12.5x20.0cm
Cena detaliczna: 20,48 zł

20,48 zł

Produkt niedostępny

20,48 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.

Spis treści:
Historia reklamy
Skuteczność reklamy
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego
Reklama a film: zarys problematyki „product placement”
Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej
„Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy

Inni klienci sprawdzali również

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

23,12 zł 23,12 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

To, co lśni
 - Steel Danielle | mała okładka
-55 %

To, co lśni

Danielle Steel

6.6 / 10 (48 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Wybaczam ci
 - Remigiusz Mróz | mała okładka
-41 %

Wybaczam ci

Remigiusz Mróz

7.4 / 10 (4628 ocen)

25,45 zł 25,45 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Pokusa - Edyta Folwarska | mała okładka
-31 %

Pokusa

Edyta Folwarska

4.8 / 10 (11 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Syrena z zatoki czarnej konchy
 - Roffey Monique | mała okładka
-31 %

Syrena z zatoki czarnej konchy

Roffey Monique

7.8 / 10 (42 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Krzyż i kryzys
 - Fulton J. Sheen | mała okładka
-31 %

Krzyż i kryzys

Fulton Sheen

8.0 / 10 (6 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

57,93 zł 54,74 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

44,62 zł 54,90 zł (-18%) - najniższa cena 54,90 zł (-18%) - cena detaliczna

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-18 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

28,45 zł 27,09 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

41,14 zł 38,88 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem