Badania marketingowe Nowe metody badań i zastosowania - Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-808-5914-2
EAN: 9788380859142
Liczba stron: 226
Cena detaliczna: 60,00 zł

50,37 zł

50,37 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

60,00 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

55,27 zł

55,27 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Inni klienci sprawdzali również

9788381256438

Dom w Riverton - Kate Morton | mała okładka
-20 %

Dom w Riverton

Kate Morton

7.0 / 10 (287 ocen)

31,74 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324059676

Okno z widokiem - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Okno z widokiem

Magdalena Kordel

6.8 / 10 (822 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,99 zł - cena detaliczna

9788324078424

Mała Norymberga - Dobkiewicz Agnieszka | mała okładka
-33 %

Mała Norymberga

Agnieszka Dobkiewicz

6.6 / 10 (139 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324087174

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788396242877

36,50 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

5901752783973

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9115219108094

36,71 zł 29,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788370208752

36,09 zł 36,09 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788367334501

31,21 zł 31,21 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

5903728730615

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem