Badania marketingowe Podstawy metodyczne - Stanisław Kaczmarczyk | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: czwarte
ISBN: 978-83-208-1941-0
EAN: 9788320819410
Liczba stron: 548
Format: 162x237mm
Cena detaliczna: 69,90 zł

69,90 zł

Produkt niedostępny

69,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:

- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),
- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,
- redukcja i analiza danych,
- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.

Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy – specjaliści w zakresie badań marketingowych – prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.

Inni klienci sprawdzali również

Zjazd absolwentów - Guillaume Musso | mała okładka
-31 %

Zjazd absolwentów

Guillaume Musso

6.7 / 10 (4422 ocen)

26,84 zł 33,76 zł (-20%) - najniższa cena 38,90 zł (-31%) - cena detaliczna

Mock. Golem - Marek Krajewski | mała okładka
-33 %

Mock. Golem

Marek Krajewski

6.7 / 10 (619 ocen)

26,99 zł 9,00 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 5,00 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

41,33 zł 48,22 zł (-14%) - najniższa cena 59,90 zł (-31%) - cena detaliczna

50,51 zł 50,51 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Nowość

30,98 zł 31,43 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

29,30 zł 29,30 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-30 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

27,47 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem