Konto

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk Książka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
32,89 zł
49,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 160
Format: 14.0x20.5cm
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej

Kup w zestawie

32,89 zł
Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m. in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Szczegółowe informacje na temat książki GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788328916470
Autor: Paweł Tkaczyk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 160
Format: 14.0x20.5cm
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-07-12
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Inne książki Paweł Tkaczyk

Inne książki z kategorii Marketing

Oceny i recenzje książki GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki