Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.
Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego.
Format-AB
Hotelarstwo Część 6 Marketing usług hotelarskich
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-891-8463-4 |
EAN: 9788389184634 |
Liczba stron: 272 |
Format: 165x240mm |
Cena detaliczna: 29,00 zł |
29,00 zł
24,82 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
29,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem