Inwestowanie w czasach bessy - Krzysztof Borowski, Szymon Juszczyk, Krzysztof Pączkowski  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-269-5265-4
EAN: 9788326952654
Liczba stron: 76
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
Format: 160x235mm
Cena detaliczna: 39,90 zł
Rok wydania: 2023

39,90 zł

Produkt niedostępny

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

„Inwestowanie w czasach bessy” - Krzysztof Borowski, Szymon Juszczyk, Krzysztof Pączkowski






Ostatnie kwartały – a nawet i lata - nie rozpieszczają polskich inwestorów giełdowych. Charakterystyką warszawskich indeksów stała się duża zmienność i tendencja do podążania na południe. Czy w takich warunkach da się zarabiać? Ależ oczywiście. W tej publikacji podpowiadamy jak. Prezentujemy najbardziej skuteczne strategie, które pozwalają nie tylko przetrwać okres bessy, ale i osiągać zysk w trakcie jej trwania. Wskażemy, jak wykorzystywać panikę i dużą zmienność cen akcji oraz jak chronić portfel za pomocą specjalnych funduszy inwestycyjnych. A jeśli ktoś nie ma mocnych nerwów – podpowiemy mu, jak przetrzymać zły okres na giełdzie inwestując w złoto.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Przepis na zdrowie - Julita Bator | mała okładka
-55 %

Przepis na zdrowie

Julita Bator

6.5 / 10 (12 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 33,99 zł (-33%) - najniższa cena 49,99 zł (-54%) - cena detaliczna

List do patomorfologa - Justyna Tomska | mała okładka
-32 %

List do patomorfologa

Justyna Tomska

9.1 / 10 (9 ocen)

23,79 zł 20,99 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Hela sama zasypia
 - Kamila Gurynowicz | mała okładka
-43 %

Hela sama zasypia

Kamila Gurynowicz

8.5 / 10 (2 oceny)

22,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
 - Paul Mladjenovic, Ted Sudol  | mała okładka
-36 %

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Paul Mladjenovic, Ted Sudol

9.5 / 10 (4 oceny)

37,93 zł 35,89 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

We Rule Hell Together
 - Weronika Szutkowska | mała okładka
-37 %

We Rule Hell Together

Weronika Szutkowska

5.6 / 10 (47 ocen)

26,46 zł 25,01 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

28,69 zł 28,69 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

29,84 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

52,37 zł 52,37 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

37,67 zł 33,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

54,74 zł 69,00 zł (-20%) - najniższa cena 69,00 zł (-20%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem