Komunikacja marketingowa 2030 - Robert Stępowski | okładka
Słowa i Myśli

Komunikacja marketingowa 2030 Robert Stępowski

Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2016-04-14

ISBN: 978-83-635-6655-5

EAN: 9788363566555

Liczba stron: 207

Wydawnictwo: Słowa i Myśli

Format: 16.4x23.4

Cena katalogowa: 35,00 zł

35,00 zł 23,20 zł

Oszczędzasz 11,80 zł
-34 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-26

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

84,90 zł 53,14 zł

oszczędzasz: 31,76 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

87,90 zł 54,94 zł

oszczędzasz: 32,96 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

44,99 zł 33,19 zł

oszczędzasz: 11,80 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

84,90 zł 53,14 zł

oszczędzasz: 31,76 zł
-37 %
Do koszyka

Opis

Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.

Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.

Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski.

Polecane bestsellery

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.