Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-9363-8
EAN: 9788326493638
Liczba stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
• opartą na percepcji odbiorcy,
• opartą na reakcji emocjonalnej,
• opartą na więzi społecznej,
• opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Demony seksu - Krzysztof Tomasik | mała okładka
-28 %

Demony seksu

Krzysztof Tomasik

5.9 / 10 (44 ocen)

32,55 zł 44,90 zł (-27%) - najniższa cena 44,90 zł (-27%) - cena detaliczna

20,21 zł 20,21 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Jak łatwiej żyć Dla zbyt inteligentnych i skomplikowanych - de Kermadec Monique | mała okładka
-39 %

Jak łatwiej żyć Dla zbyt inteligentnych i skomplikowanych

de Kermadec Monique

5.5 / 10 (55 ocen)

23,01 zł 21,60 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

Szkoła szpiegów. W obozie wroga - Stuart Gibbs | mała okładka
-37 %

Szkoła szpiegów. W obozie wroga

Stuart Gibbs

8.2 / 10 (38 ocen)

23,44 zł 23,44 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Zełenski. Biografia
 - Wojciech Rogacin | mała okładka
-39 %

Zełenski. Biografia

Wojciech Rogacin

7.1 / 10 (261 ocen)

26,15 zł 26,15 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

33,86 zł 35,21 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

99,93 zł 99,93 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

54,74 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

44,62 zł 54,90 zł (-18%) - najniższa cena 54,90 zł (-18%) - cena detaliczna

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-20 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,91 zł 27,09 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

38,88 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem