Marketing 5.0 Technologie Next Tech - Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-823-1083-2
EAN: 9788382310832
Tytuł oryginalny: Marketing 5.0 Technology for Humanity
Liczba stron: 236
Format: 15.8x23.3cm
Cena detaliczna: 49,90 zł

34,44 zł

34,44 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-13
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

79,23 zł

82,03 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

119,89 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

39,34 zł

39,34 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. *** „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”. Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes „Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”. George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”. Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

26,28 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

24,50 zł 24,50 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Google Analytics dla marketingowców - Martyna Zastrożna | mała okładka
-39 %

Google Analytics dla marketingowców

Martyna Zastrożna

30,65 zł 30,65 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

28,71 zł 27,33 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

64,78 zł 60,32 zł - najniższa cena 79,90 zł - cena detaliczna

27,90 zł 27,81 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym - Agnieszka Jaros, Szczepanik Renata | mała okładka
-22 %

Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym

Agnieszka Jaros, Szczepanik Renata

6.0 / 10 (1 ocena)

34,85 zł 33,19 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

25,55 zł 25,55 zł - najniższa cena 29,00 zł - cena detaliczna

83,11 zł 83,11 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna

44,68 zł 44,68 zł - najniższa cena 52,50 zł - cena detaliczna

Terapia poznawcza uzależnień - Beck Aaron T., Newman Cory F., Wright Fred D. | mała okładka
-27 %

Terapia poznawcza uzależnień

Beck Aaron T., Newman Cory F., Wright Fred D.

6.6 / 10 (8 ocen)

43,08 zł 43,08 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Psychopatologia - Cierpiałkowska Lidia | mała okładka
-24 %

Psychopatologia

Cierpiałkowska Lidia

7.2 / 10 (95 ocen)

65,35 zł 60,54 zł - najniższa cena 86,10 zł - cena detaliczna

14,50 zł 13,78 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

44,29 zł 36,92 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

34,27 zł 32,55 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

23,04 zł 23,04 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem