Nowe zasady marketingu i PR Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze - Scott David Meerman | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-823-1063-4
EAN: 9788382310634
Tytuł oryginalny: The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs,
Liczba stron: 504
Format: 14.0x22.0cm
Cena detaliczna: 79,90 zł

60,32 zł

60,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-26
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

65,22 zł

65,22 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

89,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci: • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego, • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi, • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat, • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci, • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR, • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców, • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe. Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. *** „Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści”. Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing „David informuje, bawi i inspiruje!

Inni klienci sprawdzali również

Zły król - Holly Black | mała okładka
-38 %

Zły król

Holly Black

8.0 / 10 (5883 ocen)

23,61 zł 23,61 zł - najniższa cena 37,91 zł - cena detaliczna

O Miłości i samotności - Jiddu Krishnamurti | mała okładka
-37 %

O Miłości i samotności

Jiddu Krishnamurti

9.0 / 10 (5 ocen)

30,66 zł 30,66 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Bestseller

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Bestseller

38,75 zł 38,75 zł - najniższa cena 56,99 zł - cena detaliczna

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem