Marketing banku - Jacek Grzywacz | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1234-4
EAN: 9788376412344
Liczba stron: 216
Format: 15.5x23.0cm
Cena detaliczna: 48,00 zł

48,00 zł

Produkt niedostępny

48,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.

Inni klienci sprawdzali również

33,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

55,11 zł 55,11 zł - najniższa cena 79,91 zł - cena detaliczna

Japoński wachlarz
 - Bator Joanna | mała okładka
-32 %

Japoński wachlarz

Joanna Bator

7.2 / 10 (1116 ocen)

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

48,29 zł 48,29 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

44,99 zł 44,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

Ogród z widokiem -  | mała okładka
-43 %

Ogród z widokiem

Anna Szczęsna

7.0 / 10 (81 ocen)

25,99 zł 27,39 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna

Powrót do Cape Harbor. Miłość mimo wszystko
 - Heidi McLaughlin | mała okładka
-31 %

Powrót do Cape Harbor. Miłość mimo wszystko

Heidi McLaughlin

7.8 / 10 (26 ocen)

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

20,63 zł 20,63 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 29,99 zł (-24%) - najniższa cena 49,99 zł (-54%) - cena detaliczna

30,42 zł 29,56 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem