Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia - Cesare Giulio, Mancini Paolo | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6701-4
EAN: 9788375567014
Tytuł oryginalny: Healthcare marketing
Liczba stron: 205
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 66,00 zł

66,00 zł

Produkt niedostępny

66,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się „superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.

W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej.
- Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem.
- Ewolucję kanałów dystrybucyjnych.
- Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi.
- Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym.
- Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.

Inni klienci sprawdzali również

9788375747140

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788377858981

Ciemna brama - Marcin Wolski | mała okładka
-32 %

Ciemna brama

Marcin Wolski

4.9 / 10 (51 ocen)

24,40 zł 24,18 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

9788363029982

Rasa, ziemia, niemiecka krew - Isabel Heineman | mała okładka
-29 %

Rasa, ziemia, niemiecka krew

Isabel Heineman

7.3 / 10 (4 oceny)

41,88 zł 42,75 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788324078899

23,99 zł 23,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788381785082

21,99 zł 24,56 zł (-10%) - najniższa cena 38,90 zł (-43%) - cena detaliczna

9788324080076

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

9788324080441

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324083060

25,65 zł 25,65 zł - najniższa cena 56,99 zł - cena detaliczna

9788383200026

Crown. Royal Trilogy. Tom 2
 - Sylwia Zandler | mała okładka
-38 %

Crown. Royal Trilogy. Tom 2

Sylwia Zandler

7.2 / 10 (859 ocen)

26,17 zł 23,88 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

9788383640082

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem