Marketing w ochronie zdrowia -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-764-1233-7
EAN: 9788376412337
Liczba stron: 176
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 40,01 zł

40,01 zł

Produkt niedostępny

40,01 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.

Inni klienci sprawdzali również

Marcowe fiołki - Philp Kerr | mała okładka
-31 %

Marcowe fiołki

Philp Kerr

6.6 / 10 (415 ocen)

27,60 zł 39,99 zł (-30%) - najniższa cena 39,99 zł (-30%) - cena detaliczna

24,14 zł 34,99 zł (-31%) - najniższa cena 34,99 zł (-31%) - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

26,89 zł 27,95 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 35,99 zł (-25%) - najniższa cena 59,99 zł (-55%) - cena detaliczna

40,23 zł 42,18 zł - najniższa cena 67,00 zł - cena detaliczna

31,50 zł 25,00 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Pierwsze kroki w Power BI - Greg Deckler | mała okładka
-40 %

Pierwsze kroki w Power BI

Greg Deckler

53,42 zł 56,19 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

Nowość

31,34 zł 31,34 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem