Marketing w ochronie zdrowia -  | okładka
Difin

Marketing w ochronie zdrowia

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-764-1233-7
EAN: 9788376412337
Liczba stron: 176
Format: 160x230mm
Cena katalogowa: 40,01 zł

40,01 zł 33,29 zł

Oszczędzasz 6,72 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2020-02-18
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

90,00 zł 60,78 zł

oszczędzasz: 29,22 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

89,91 zł 63,23 zł

oszczędzasz: 26,68 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

92,91 zł 65,03 zł

oszczędzasz: 27,88 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

43,00 zł 36,28 zł

oszczędzasz: 6,72 zł
-15 %
Do koszyka
+
=

89,91 zł 63,23 zł

oszczędzasz: 26,68 zł
-29 %
Do koszyka

Opis

W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.